crdsa Hiç güzel olmamış bence. Galatasaraylı olduğum için demiyorum. Daha güzel oluşturulabilirdi forma. Basit olmuş, normal bir formanın önüne bir resim eklemek, sadece yapıştırmak yetmez. Formanın daha çok değişmesi lazım.
Dio Hudson Forma normal fener forması olsaydı daha güzel olurdu bu ne pano mano hiç gerçekçi olmamış.Bide kaptan pazubandını nie yaptın her oyuncuda gözükür o.
hakani85 Bu formayı yapanın aklından şüpheliyim! GS li falan da değilim haberiniz ola taraftarı olduğum takım profilimde yazıyor. Sizin gibiler yüzünden ligin kalitesi düşüyor işte. Bu formayı yaparak neyi hedeflediğini anlatırmısın?
yekta_simsek55 tamam formaları normal halde vereceğim 1 saate şuan okuldayım eve gittiğimde siteye atarım
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: yekta_simsek55 Hayır forma bnm vay ahmet abi seni gördüğüme sevindim neden bıraktın soccertr de görevini Oğlum yalan söyleme av.korkut'un formaları bunlar üstüne birşeyler yapıştırmışsın :mad:
yekta_simsek55 Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: yekta_simsek55 Hayır forma bnm vay ahmet abi seni gördüğüme sevindim neden bıraktın soccertr de görevini Oğlum yalan söyleme av.korkut'un formaları bunlar üstüne birşeyler yapıştırmışsın :mad: Tamam kızma forma işine atılayım dedim ama baktım olmuyor face daha iyi olduğunu düşündüm facelerime bakarsan aynı şeyleri düşünmessin emin ol mükemmel faceler
ahmet05 Orjinal Mesajı Yazan: yekta_simsek55 vay ahmet abi seni gördüğüme sevindim neden bıraktın soccertr de görevini Kim bırakmış soccertrde görevini olum niye bırakıyım görevimi Bide bunlar çok sevdiğim Şevket abinin yani av.korkut un formları senin değil