sago06 fifa 07 de transfere fon ayırmam gerekio, transfer yaparken ama bn bunu beceremiorum. acaba transfer için nasıl fon ayırıcam ayrıca bnden futbolc istediklerinde teklifleri rededemiyorum cvp yazarsanız sevinirim saygılarla