hakancini beyler selam..oyuna yeni başladım ama takımın bütçesi sürekli düşüyor ve yıl sonu lisans edinemediniz diyor ..transfer yaptırmıyor .gelirleri kontrol edemiyorum.tecrübeli arkadaşlar yardım lütfen ..