kardeş aynısı bendede olmuştu videoyu izlememe bile gerek yok çünkü inanıyorum
ve bende daha büyük daha da kötüsü oldu ama benim lehime oldu ve 88 te attım yendim :D gole gidiyordum ofsayta düştüm ama topu rakip kullanacaktı ben topun önünde duruyordum kullanamıyordu ve adamımı hareket dahi ettiremiyordum bekledim hiç bişe yapmadan kullanmadı ama oyun donmamıştı ben dondu sanmıştım sonra bi baktım rakibin kalecisi altı pas çizgisinin köşesinde duruyor haliyle kalesi boştu topun önünde duruyordum yaa şuta bi bastım aman allahım oda ne top gol oldu ve hakemde golü verdi tam kaydedim dedim ve tekrara girip kayded yerine RClip yazan yere bastım video olarak kaydetsin diye ama oyuntan attı maresef kaydedemedim
dünde arkadaşta oynuyorduk birlikte turnuvada ikimiz barcelonadaydık makine rakibimizdi ve top oynarken barcada bir oyuncunun kafası kolları hatta bacakları bile bembeyaz olmuş şekilde koşuyordu buda ne böyle dedik ve ben duramadım o beyazlamış oyuncuyla gittim topu sğren bi adamın ayaklarına dalıverdim :D ve faul kırmızı kart verecekti hakem ama bi baktıkki oda ne o beyaz oyuncu yerinde yok SADECE FORMA ŞORT VE TOZLUKLAR BİDE KRAMPONLAR VARDI YANİ İÇİNDE OYUNCU YOKTU ve bu kez kaydettik yakın bi zamanda tekrar gittiğimde arkadaşa onu video yapıp verecegim siteye
SAYGILARIMLA