onergs arkadaslar yeni fifa08 cdsi aldim installe yaptim sonra oyuna girdim ama siyah ekran cikiyo ve o yuzden pc reset atiyom sisteme microsoft windows xp professionnel version 2002 service pack 2 intel(r)celeron(r)d cpu 3.20ghz 3.20ghz.448 mo de ram
Senceru ekran kartı diyor arkadaş sen monitör ü sölüyorsun arkadaşım ekran kartınla ilgili bir sorun ;) ekran kartını değiştiriceksin büyük ihtimal...
Senceru tuneup,everest gibi yardımcı programlarla ekran kartını öğrenebilirsin... veya kasayı aç üstüne bak ;) ayrıca ekran kartını bilmemen normal değil :)
alcane Arkadaşlar benm ekran kartı uyuyor fakat bende açamıyorum düne kadar demosunu oynuyordum bugün full indirdim fakat oyun açılmıyor siyah ekran geliyor çözüm var mı? :s
Galata_Kadir çözüm ekran kartı başka çare yok 64 mb ekran kartım vardı siyah ekran da kalıodu simdi 256 mb 'a yükselttim rahat rahat en yüksek çözünürlük tercihlerinde oynuorum... :)