black eagle1 Arkadaşlar çok güzel bir takım oluşturdum,ama bu takımla lıglere nasıl gırer turnuvalara katılırım bilen varmı? yoksa bu takımla sadece online'mi oynanabiliyor...şimdiden TEŞEKKÜRLER