Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster
Orjinal Mesajı Yazan: plare
TSL takimlarinin stadlari edit´ten ayarlanmiyor.. Ali sami yen indirdim ama lig maclari orada oynanmiyor.. Neden böyle oluyo, ne yapmak lazim??
onu oyunun düzenle bölümünden stadyum yerine gir ordan yapacaksın
düzenle bölünümden yapamiyorum, takimlarin ic sahalarinin secildigi yer kapali.. TSL takimlari kapali, Premier Leageu falan yapiliyo... Bir de oyunda 15 stad var düzenleye girince 8 tanesi cikiyo, neden??