mr_oy 1-Benim eski masaüstümde Pes O-Edit converter vardı çalışmıodu onu bana bi koyarsanız ve pesteki .o fileları(datadakiler)nerden bulabilirim söylerseniz sevinirim... 2-Datadan oyuncu eklenebiliomu?Ekleniosa nasıl? Cevaplar için şimdiden sağolun...