Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
tbrıkelr kardes ıyı gıdıyosun takımdan ayrılmayı dusunuyomusun?
Sezon Sonunda sözleşmem bitiyor. Kapanış Ligini de alıp sözleşmem bitince Şubat Ayında Avrupada bir takım çalıştırmayı düşünüyorum. Şu anda lig farketmez ama iyi ligler olsun istiyorum. Yaz Aylarında Romanya ve Uruguaydan gelen teklifleri reddettim zaten. Zico'nun yerinde gözüm var aslında ama sanırım göndermezler onu :) (Çünkü Acaip bir takım olmuş FB)
Bu arada bir maç yapabildim. Fazlasıyla dünyayı gezdim. Eylül ayının ilk haftaları da burada boş geçiyor malüm milli takımlar maçları var.
