yamayi videodaki gibi yüklüyordum, sorunsuz da ilerliyordum ama videoda rv_e.rar dosyasinin icinden setup.exe cikiyor, burdan indirdigim rar dosyasinda setup yok..yama tam yüklenmedi lütfen yardim.
Ayrica widescreen olmuyor mu? settings ten 16:9 u seciyorum ama sanirim kitserver yüzünden olmuyor. Yardimlarinizi bekliyorum