DDT1 onların yerine fernando torres ve robin van persie var ayrıca messi iyi orta açamıypr zaten gonzalo higuain yerine yossi benaoyun u koyucam yorumlarınız için teşekkürler
DDT1 benaoyun ronaldinho'yla yaşıt ozaman ronaldinho da yaşlı bu arada bence resimler çok küçülünce gözükmüyor birde 3 üncü hazırlık maçı 4 üncü
Venom Sayfa düzenini bozmadıkça kalabilir böyle resimlert, ancak her maçtan sonra resim koymak yerine 3-4 maçı birden koyarsan sevinirim.
White Albatros bende barça yı işletiyom benim kariyere bak bir birde bu kadar transfer inasıl yaptın taktiğin yanlış iniesta orda oynamaz xavi yada veloso
DDT1 evet hatırlıyorum kariyerini bir kaç kez öneride bulunmuştum hatta ilk mesajında frank rijkard putlara taparken öldü felan diyordun bu arada transferler meslek sırrı;)