WippenmerT slm arkadaşlar bnde ati radeon 9550 ekran kartı 512 mb ram p4 2.4 işlemci var pes 2008 i kasmadan mediumda oynuyom ama fifa 08 de low da bile kasıyor catalyst ayarları default da yardımcı olursanız sevinirim
Senceru açtığın konuyu tekrar açmanın sebebini sorabilirmiyim ? http://soccercenter.net/forum/konu/104088/fifa-kasma-sorunu/ konu kilit