Bunca yıldır cm&fm oynuyorum,ilk defa karsilastigim bir sorunu sizlerle paylasmak istiyorum belki bilgisi olan vardir. Online olarak arkadasimla oynadigimiz oyunu save edip kapattik,ertesi gun acip girmek istedigimizde benim yonettigim takima girmek icin ( not connected butonuna basıp connected olmak icin takımın başına gecerek ) password istedi sanki daha once kendi profilimi olustururken ben sifre koymusum gibi. Bu neden oluyordur ve cözümü nedir bilgisi olan var mı? Oyundan atmak istedim tekrar aynı takımın basına geceyim diye onu da yapamiyorum server ben olmama ragmen Gökhan Kutluer profilini kick ya da ban yapamıyorum oyuna. Ne baglanabiliyorum ne oyundan atabiliyorum, o takımın basında kaldım öyle kontrol edemez halde.