daha maçın bugün değil yarın olduğu bile bilinmezken iki kupada da kafaya oynadığımız bir dönemde üstelik de 6 hafta kala teknik direktör değişikliğinin bir takımda ne kadar büyük yıkım yaratacağını söylememe gerek yok sanırım. ama bir yandan da oyuncuların çoğunun feldkamp'ı sevmemesi nedeniyle kenetlenip başarılı olabilirler gibi de düşünmeden edemiyorum.
bilhassa son haftalarda yaptığı gereksiz ve anlamsız saçmalıkları bir kenara bırakırsak sezonun genel tablosuna baktığımızda cihan'ı, orhan'ı, necati'yi, sabri'yi takımdan uzaklaştırması, mehmet, uğur, barış gibi gencecik futbolcuları takıma kazandırmasından dolayı kendisinden memnundum.