arkadaşlar 8.0.2nin yeni sürümünü kurdum fakat 3 büyükler hala zarar ediyor. bu hata düzeltilecek denmişti fakat devam ediyor. sizdede bu sorun var mı?
fenerbahçedeyim 2010 dayım . maaş 600.000 dolara izin veriliyor benim 340.000 lerde olmasına rağmen klüp hala banka desteği alıyor.
biliyorum carlos kezman alex gibi isimler finans durumunun belini büküyor ama onları yollamama rağmen düzelmedi.
acaba bu sorun herkestemi geçerli? yoksa ben yanlış sürümümü yükledim şu anki sürümüm 8.0.2 117931 (m.e v665)
benim sürümüm son çıkan sürümmü bilgilendirirseniz çok sevinirim...
ekibe iyi çalışmalar, size iyi oyunlar...