volkancorut emeğine sağlık bişey sorabilirmiyim kafam çok karıştı benim elimde klasör klasör stad var bunları nasıl oyun içine atabilirim.?? klasörün içinde ****.bin li bisürü dosya var onları nereye kopyalicamı bulamadım pes euro 2008 var bende. şimdiden saol