FM her yeni oyununda gerçeğe daha da yaklaşıyor derdik hep . Bu sefer SI'nın bize yaptığı bildiğimiz bir 1 Nisan şakası :) Kısaca oyunda ve gerçek hayatta 1 Nisan'a geldiğinizde yönetim size bir soru soruyor(ama tek şıklı :))
İşte o yürek hoplatan teklif ;

Tabi bunu kim görse hiç şüphelenmeden " oha nasıl ya " falan tarzı tepki verip teklifin üzerine atlar :D Şimdi ise bir anda yüzümüzün şekli değişir ;

Yönetim bize eşek şakası yapmış :) Gerçekten bu özelliği çok sevdim , SI'ya bu eğlenceli eklenti için teşekkür ediyor ve yeni oyunlarda bunların artmasını diliyorum :)
Not: Peki bu konuyu neden 1 Nisan'da açmadın diyenler olucaktır . Kusura bakmayın daha oyunda yeni Nisan'dan çıkmıştım o yüzden bekledim :) (Gerçek zamandaki tarihi PC'nizin zamanını 1 Nisan olarak gösterirseniz her zaman olur )