Castiello _Lost Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo güzel yama gol sonra müzikerli yok acilis videosu degismemis oyun müzikleri yok tezhauratlar yok adamlarin gölgelerinde sorun oluyo robetro carlosun face hic benzemiyo ...... bari 3ligden 1 lige cikiliyomu? kardeş yamayı demo tarzında çıkarmışlar yavaş yavaş eklentilerle tamamlanacak anladığım kadarıyla hallederler onlarıda
Cristiano Ronaldo Orjinal Mesajı Yazan: Bojan Krkic _Lost Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo güzel yama gol sonra müzikerli yok acilis videosu degismemis oyun müzikleri yok tezhauratlar yok adamlarin gölgelerinde sorun oluyo robetro carlosun face hic benzemiyo ...... bari 3ligden 1 lige cikiliyomu? kardeş yamayı demo tarzında çıkarmışlar yavaş yavaş eklentilerle tamamlanacak anladığım kadarıyla hallederler onlarıda hmm tmtm kardesde 3 ayda cok sey yapilmamis ben zandi ettim yama süper ama olcak ... 3.ligden cikiliooymu acaba onu meratk ettim 1 lige
Castiello _Lost Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo Orjinal Mesajı Yazan: Bojan Krkic _Lost Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo güzel yama gol sonra müzikerli yok acilis videosu degismemis oyun müzikleri yok tezhauratlar yok adamlarin gölgelerinde sorun oluyo robetro carlosun face hic benzemiyo ...... bari 3ligden 1 lige cikiliyomu? kardeş yamayı demo tarzında çıkarmışlar yavaş yavaş eklentilerle tamamlanacak anladığım kadarıyla hallederler onlarıda hmm tmtm kardesde 3 ayda cok sey yapilmamis ben zandi ettim yama süper ama olcak ... 3.ligden cikiliooymu acaba onu meratk ettim 1 lige Valla daha indirmedim ama sıra sıradır herhalde yani önce 2.lig sonra 1.ligtir :D
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo Orjinal Mesajı Yazan: Bojan Krkic _Lost Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano Ronaldo güzel yama gol sonra müzikerli yok acilis videosu degismemis oyun müzikleri yok tezhauratlar yok adamlarin gölgelerinde sorun oluyo robetro carlosun face hic benzemiyo ...... bari 3ligden 1 lige cikiliyomu? kardeş yamayı demo tarzında çıkarmışlar yavaş yavaş eklentilerle tamamlanacak anladığım kadarıyla hallederler onlarıda hmm tmtm kardesde 3 ayda cok sey yapilmamis ben zandi ettim yama süper ama olcak ... 3.ligden cikiliooymu acaba onu meratk ettim 1 lige çıkılıyor...;)
rahmanbaba ya ben bank asya liginden süper lige çıkıyom ama tablo gelemdiğinden oyle takılıyo bunu nası cozcezz bide şu tff2.lig 3.ligin formalarını duzeltseniz iyi olcak ama sorunu cozebilcek biri varmı??*
duzceli85 gamemaster dostum oyunda reklam panolari, tezehuratlar, cimler, tsl topu,stadlar vb yok neden ? yoksa bunlar gelecek update versiyonda mi gelcek tsk
mcs öncelikle yamanız süper olmuş. elinize sağlık... Orjinal Mesajı Yazan: duzceli85 gamemaster dostum oyunda reklam panolari, tezehuratlar, cimler, tsl topu,stadlar vb yok neden ? yoksa bunlar gelecek update versiyonda mi gelcek tsk
duzceli85 yama mükemmel olmus inanin 10dk indirdim ve bende hicbir sorun cikmadi masallah oynuyom emekler icin basta gamemaster ve arkadaslarindan allah razi olsun lütfen soruma cevap verirsen svinirim saygilar dostum
Gamemaster **Arkadaşlar Mesala Düşünün Bu Fifa 08 Çıkmadan Önce Demosu Verildi Onda 6 Takım Filan Vardı Bizim Yamamızda Öle Bir Şey Yani Tamamı Değil Demo Yarısı Bitmiş Anlamına Geliyor Öbür Versiyonda İse Tümü Olacak Ana Sayfadaki;)**
sedat_gencfb gamemaster gerçekten çok teşekkürler o yama çıkmaz dienlerede bi cevap olmuş oldu :D şimdi indiriyorum yamanın tam versiyonu nezamn çıkar sizsüre vermeyi sevmessiniz ama özelden atabilrsiniz :D
Gamemaster **Evet Böle Bi Hata Yapmayacağız Ben Bu Demo Çıkmadan Önce Nisan Ayı Demiştim Neler Neler Oldu Şimdi Ağzımı Açmayacağım Bekleyin Walla Ama En Yakın Tarihte Bitirmeye Çalışacağız Tamamını;)**
holosko_bjk Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster Evet Böle Bi Hata Yapmayacağız Ben Bu Demo Çıkmadan Önce Nisan Ayı Demiştim Neler Neler Oldu Şimdi Ağzımı Açmayacağım Bekleyin Walla Ama En Yakın Tarihte Bitirmeye Çalışacağız Tamamını;) 15 mayıs 2008 e kadar biter mi?
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: Kastamonuspor Adam vermicem diyor saçma sorular sorma. anlamıyorlar işte sonra üstüme hücum ediyorlar