Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: tatl
birkaç ss de benden:



sende başka yama yüklü mü_
yüklü değilse alex facesi çalıntı çünkü.
sahibinden izin alınmadan dünya kadar şey yayınlanmış. o laptop yaması almanların yaması. menajer yüzü de almanların. sizin olmayan şeyleri update diye millete yediriyorsunuz. minikitler de sizin değil fm08 içinm yapılmış olan minikitler.
antitamu eline sağlık yaman çok güzel olmuş.
gamemaster o alex çalıntı yalnız onu koymuşsun antitamunun yamasını pisletmişsin çalıntılarınla minikitler de fm08 için yapıldı sen çalmışsın onları updateler de almanların alex facei galatasarayli67nin. bir şu alexe bakın bir de buna;

gamemaster efendi konuşamıyorsun dilin tutulu galiba. hem sadece bu değil, bir çok face çalıntı. çalıntıdan başka birşey bilmezsin zaten.
atnitamu kardşe tyekrar eline sğalık yaman güzel olmuş.
e gamemaster büyük adam kaldın öyle
gamemaster efendi sana dioırum duymuyo musun?faceler çalıntı minikitler çalıntı
ulan gamemaster efendi sen kendini adam mı sanıyorsun korkak herif? antitamu olmasa konuyla ilgilenen yok. yama yaptım diye geçiniyorsun.h erşeyi antitamu yapmış. bütün ligleri vsyi. sen de anca yat milletin yamasını çal et. adamsan çık cevap ver.
antitamu kardeş, çok dürüst, mert bir adamsın. yaman da çok güzel olmuş. ama bu hırsızla ortaklık etmek çok mantıklı değil bence. ANTİTAMU YAMAN İÇİN Tekrar TEŞEKKÜR EDERİM.
hadsene gamemaster efendi kaldın mı öyle robot gibi adam mısın lan sen her şeyi çalmakla yama yaptım diyon aa artist rezil.
abtitamu eline sağlık yama çok güzel olmuş.
gamemaster efendi duymuyor musun yoksa duymamazlıktan mı geliyorsun?
antitamu kardeş çok dürüst ve şerefli bi insansın seni kutlarım yaman için de kutlarım
hadisene pis herif cevap ver. hırsızlık çok kötü bir şeydir. seni şikayet de ettim zaten şikayet butonundan. görürsün sen gününü.
gamemaster efendi hesap verseneeee verseneee verseneeee!!! Minikitler de çalıntı fm08 oynundan. Sen ne kadar töbe töbe bi insansın yaw her türlü pislik var her şeyi milletten çalıyorsun sonra da yamacıyım şeyciyim diye geçiniyorsun bir tane kendi yaptığın şey yok bir şey çalmadan kendin bir şey yap da göreyim yahu!
antitamu bu adama nasıl dayanıyorsun allah peygamber sabrı vermiş sana yani yaman çok güzel tekrar söylüyorum bu yama senin yamandır gamemaster hırsızlıklarıyla senin yamanı kirletmiştir bu adamla çalışma bence senin gibi dürüst bir insanla bu kadar pislik birinin çalışması yakışık almıyor.
hadi cevap bekliyorum gamemasterrr kaç gündür bi cevap yazmadın adamsan yazarsın
kardeşler ben mesaj sayım için yazmıyorum bunları doğruların yerini bulması için yazıyorum aynı zamanda takarım kardeşim bu adam yapacaksa kendi yapsın milletinkini çalmasın isterse iğrenç olsun ama takdir edelim ama böyle çalıntıyla olmaz.