Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: tatl
birkaç ss de benden:



sende başka yama yüklü mü_
yüklü değilse alex facesi çalıntı çünkü.
sahibinden izin alınmadan dünya kadar şey yayınlanmış. o laptop yaması almanların yaması. menajer yüzü de almanların. sizin olmayan şeyleri update diye millete yediriyorsunuz. minikitler de sizin değil fm08 içinm yapılmış olan minikitler.
antitamu eline sağlık yaman çok güzel olmuş.
gamemaster o alex çalıntı yalnız onu koymuşsun antitamunun yamasını pisletmişsin çalıntılarınla minikitler de fm08 için yapıldı sen çalmışsın onları updateler de almanların alex facei galatasarayli67nin. bir şu alexe bakın bir de buna;

gamemaster efendi konuşamıyorsun dilin tutulu galiba. hem sadece bu değil, bir çok face çalıntı. çalıntıdan başka birşey bilmezsin zaten.
atnitamu kardşe tyekrar eline sğalık yaman güzel olmuş.
e gamemaster büyük adam kaldın öyle
gamemaster efendi sana dioırum duymuyo musun?faceler çalıntı minikitler çalıntı
ulan gamemaster efendi sen kendini adam mı sanıyorsun korkak herif? antitamu olmasa konuyla ilgilenen yok. yama yaptım diye geçiniyorsun.h erşeyi antitamu yapmış. bütün ligleri vsyi. sen de anca yat milletin yamasını çal et. adamsan çık cevap ver.
antitamu kardeş, çok dürüst, mert bir adamsın. yaman da çok güzel olmuş. ama bu hırsızla ortaklık etmek çok mantıklı değil bence. ANTİTAMU YAMAN İÇİN Tekrar TEŞEKKÜR EDERİM.
hadsene gamemaster efendi kaldın mı öyle robot gibi adam mısın lan sen her şeyi çalmakla yama yaptım diyon aa artist rezil.
abtitamu eline sağlık yama çok güzel olmuş.