Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
maçlarını peş peşe koymuşsun biraz aralıklarla atsan haber falan yapsan daha güzel gözükmezmi
Gözükür.Son zamanlarda sadece oyunu oynuyorum.Resimleri upload etmeye pek vaktim olmuyor genelde.O yüzden hepsini birden koyuyorum genelde.Bir standart getirmeyi düşünüyorum ama.
Orjinal Mesajı Yazan: Ozardo
vay be galatasaray'da ilk senende tüm kupaları silip süpürmüşsün ve bu arada milli takım yönetmek için sana teklif gelmesi gerekiyor değil mi?
Kimse yönetmiyordu takımı.Bende iş başvurusu yaptım.Kabul edildi.