-Lincoln'e verilen saçma bir sarı kart.Bu adamlar hiç mi Primier Lig izlemiyorlar kardeşim.
-Gençlerli oyuncuların her düştüğü pozisyonlarda faulü verdi Gençlere
-BJK-FB maçındaki gibi taca çıkan bir pozisyonda hatalıydı az kalsın gol yiyorduk.
-Nonda'nın gole giderken ofsayt diye kesilen bir atağı
-Lincoln'ün çekildiği pozisyon bana göre penaltıydı.Kale arkasındaki açıdan tekrar izleyince farkına vardım bende.
-Gençlerbirliği'ne çalınmayan bir penaltısı var bunu kimse yadırgayamaz zaten.
-İssac'ın ofsayt dediğiniz pozisyonundan önce çizgide tehlikeli frekick kazanacakken bizim oyuncular itiraz halindeyken oyunu devam devam dedi.Ve o pozisyonda o şekilde sonuçlandı.
-Gençlerbirliği'nin 61 numarasının hakemi bir dövmediği kaldı zaten.Sarı kart bile göstermedi.
-Sabri çok itiraz etti ona da sarı kart göstermedi.
-Ü.Karan'a çok saçma bir kart gösterdi.İtirazında haklıydı çünkü.
Maç bitirmeye geleceksek GS-Fb kupa maçında Volkan Yaman'ın kaleciyle karşı karşıya kalacağı pozisyona geri dönebiliriz istersen.Orada zaman bittiği için bitiriliyorsa burada da bitirilir.Fb maçında zaman bittiyse eğer atış kullanılmadan bitirilmesi gerekiyordu bence.