gencfb07 merhaba arkadaşlar benim pes 2008 de cs.img dosyası yok internette aradım taradım yok elinde cs.img dosyası linki olan varsa gönderebilirmi lütfen müzik falan çalmıyo tezahürat yok bide sound çalışması alanım ondan