emirgc Arkadaşlar Ben Creation Master 07 ile Kaleci bölümünü aktif edip forma ekledim, fakat bu forma oyunda görünmüyor. Oyunda açmak için bir seçenek felan mı var?? Yardımlarınızı Bekliyorum.. Şimdiden Teşekkürler...
emirgc Yok daha yeni yükledim yani Forma yükledim Top yükledim birde Transfer güncellemesi için dosya varya D.My Squads ondan var bir tanede. Yani kayıtlı oyun derken turnuva gibi birşeyse yok ondan...
emirgc Yanlız birde şöyle birşey var, Tickliydi Goalie seçeneği. Şimdi açtım tekrar, tick kalkmış nedense... Biryerden aktifleştiriyoruz sanırım?? Birde etrafındaki herşey gri yani diğer kit lerde gibideğil nedense.. Resim: http://img374.imageshack.us/img374/4045/resim1xl2.jpg