Fifa 2008 menajer modunda oyuncuların staminasını(dayanıklılık, yorgunluk) düzeltcek bişey var mı¿? Fifa 2007'de oyunu kaydedip çıkıp girince stamina artıyomuş. Fifa 2008'de bu olmuyo başka bi yolu var mı bunun¿? Takım şu an herkes kırmızı olduğundan oynamak gelmiyo içimden.