smallvilla evet katılıyorum yorum dilenciliğinden nefret ederim...ayrıca senin kadar yorum isteyen de yok bu sitede yani... update güzel olmuş ama eline sğalık
sedat_gencfb işte değerinin olması için yamalarını fazlalaştırmalısın ozamn hem yorumun artar hem sevenin :D
jackal24 dostum bende türkce yama yüklü zararı olurmu birde sadece 3 tanemi ana menude fln yoksa bosuna indirmeyelim
umitttt arkadaş ben bunu yukledim bg.3 yujlenemedi hata dio sen duzeltme şeyi yollamassın ama o yama da açılmıo bana bi yardım edebilrimisiniz...
memo28 kardeş güzel olmuş daha güzellerini bekliyoruz bi fenerbahçeli olarak daha iyilerini istiyorum
FIFACI_09 arkadaşlar ahtayı buldm bg3 ü koymayı unutmuşum işte bura link ancak bg 3 v1.00 ile değiştirilmiştir linkı: http://rapidshare.com/files/115992652/F3N3RBAH_E_BACKGORUNDS_PATCH.exe.html