Öncelikle iyi geceler arkadaşlar..Sorum biraz uzun ama eminim ki sonuçlar kısa olur.
Öncelikle Wide Screen sorunum var..ayarları yüklesemde 1680*1050 seçip tamam dedikten sonra tekrar ayarlara döndüğümde eski ayarlara geçiş yapıyor..sistemde Visual Studio kurulu..Oyunu çalıştırırken bazen Debug sorunu veriyor..(Debug sorunu bilgi olsun diye söyledim.)Bu WideScreen özelliğini nasıl kalıcı hale getirebilirim..
İkinci sorum ise Logitech ChillStream(reklam veya diğer sebepler değil sadece bilgi amaçlı)Joyistic aldım ve kurulumu tamamladıktan sonra..Oyun için de dengesiz halde çalışmaya başladı..Ve klavyeyi diskalifiye etti oyun esnasında..
Sorular Uzun İnşallah okur ve cevap verirsiniz teşekkürler..