Castiello _Lost Download Rarı Fifa08>data nın içine açın failtbuilderi çalıştırın bu kadar... 1. Çalışma Lig TV popups: Arkadaşlar bu ilk çalışmam hata varsa affola. gittice geliştiricem kendimi. Lütfen yorum yazın.
sedat_gencfb arkadaşım bunu photoshop tan yaptıysan yukardaki ligtv logosunu ben koyamıyorum tam olarak nereye koyuyorsun?
srcsercio arkadaşım ellerine sağlık hepsi güzel.Ancak şu takımların yazdığı kısımlarıda bi renkle kaplasaydın daha güzel bi görüntü elde edebilirdin;)
Kastamonuspor Mükemmel bunlar ya bravo kardeş banada öğretirmisim Fifa da tek bilmediğim şey bu istersen sana bilmediğin şeyleri öğretirim.
sedat_gencfb arkadaşlar ben photoshoptan yapıyorumda yukardaki logoyu nereye koymak gerekio denedim olmadı eğer yapabilen varsa gösterebilirmi?
Castiello _Lost Orjinal Mesajı Yazan: gscimbom çok güzel ama ligtv sol üst scorboard sağ üste olsa daha iyidir Ne yazıkki öyle yapma ihtimalimiz yok :(
.Hakan. sağ üstede yaparsın fakat onun için yazılımlada oynaman lazım. bn pek çakmıom yazılımdan ama yapan ark lar vardı sitede
Castiello _Lost Orjinal Mesajı Yazan: Tech_Ceza Popups kayıtlı oyunlara zarar verir mi? emeğine sağlık bu arada. zarar vermez. saol