Fatality_789 Merhaba arkadaşlar kendi yapmış olduğum Galatasaray menüsünü sizinle paylaşmak istedim umarım hoşunuza gider link=http://rapidshare.com/files/104644583/Galatasaray_menu.rar.html SS:
Fatality_789 Orjinal Mesajı Yazan: EnesCelik34 kardes cok güzel olmusta oyunun giris bölümünde ki yesil yerler olmamis Oraya eklediğim sarı renk yeşilimsi gözüküyor ama yeşil değil sarı isteyen unnamed_110.bin i ggs ile açıp bakabilir sarı malesef yeşile kaçıyor