yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba İnşallah 1. Olursun Oftaş Maçı Kötü olmuş 1.olmak bıraz zor ya:) Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Yasin,GS'nin senden çektiği var:p ŞL vizesi alabilirsin bence. gs:D sevıyorum onları yenmeyı Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Fb Yasin abi güzel maçlar çıkarmıssın senden ikinciligi bekliyoruz fener yüzde %80 garantilemiş sen şampiyonlar ligine git orada tarih yazarsın yürü be Yasin Abi kim tutar seni :p saol Orjinal Mesajı Yazan: FMania48 :mad: Niye yeniyon Yasin Abi yaa Fener'i keşke aynı mahallede olsaydık:mad: olsun ya bıse olmaz fenerı ynmekten nası olsa ısı byk olcude garantıledı
yasinmutti olmadı:mad: arkdaslar 3 olduk cl hayallerı suya dustu son maclarda ınanılmaz formsuz oynadık sonuc istatiki bılgılerde bızden kımse omaması dogal.takım oyunu oynadık bu sene mennunum bu yerden olsun senye bomba gıbı olacagız
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: FMania48 Yasin Bey yeni takıma gidicen mi?????????????? yok takımımım basındayım daha sampıyonluk yasatmadan ayrılmayacam:) Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba 2 maç yensen tamam mış ha neyse ee abi sen şimdi neye gidiyon uefa dayiz gene:)
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: FMania48 Hay ben o belediyenin bnde:D Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Başarılar ilk 3 un içinde bitirirsin inşallah. Orjinal Mesajı Yazan: gfb_eren Son maçların kötü geçmiş gerçekten.Avrupada başarı bekliyoruz :D inş uefa da rakıp teplıce kolay rkp yenersek gruplardayız:) işte bu sezon kı transferlerım FREDES HAKAN ARIKAN ZAFER YELEN TSL 1.HAFTA gıden oyuncular
Roy Keane Fredes&Zafer Yelen güzel transferler:) Hakan Arıkan'ı bir türlü sevemedim nedense.Ama işine yarar umarım.Fredes başlamış gollere:P
yasinmutti İŞTEEE BOMBA TRANSFER TUNCAY SANLI KASIMPASA DA... Tuncay 14mn$ karsiliginda kasimpasa da tuncay in fb formasiyla avrupada atmis oldugu goller.Hic kuskusuz tuncay kasimpasaya avrupa da buyuk yarar sagliyccak
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Tebrikler transferler süper .Ama Tevfik Köse yi satman bence kötü olmuş zaten bn yollamicaktm daha buyuk fiyatlara satabilirdim ama iste yonetim:) hmn atladı parayı gorunce :)dogal olarak elden bısey gelmedı:) Orjinal Mesajı Yazan: FMania48 Tuncay iyi olmuş Fiziksel özellikleri çok iyi saol takima buyuk guc katack