rapboyz Orjinal Mesajı Yazan: Pachtmaster Artık ne işe yaradığını ben bilemem ne istersen onu yap :D istek alıyorum... muhahaa koptum yav gece gece :D :D :D uefa kupasınında yaparsan sevinirim
Neo By Seco musun nesin beni hasta etme çocuk. Sen ne kadar hesap açarsan ben hepsini kapatıcam. Sana bu forumda yer yok.