E.A arkadaşlar ben manchester united da menajerim ve büyük bir antreman sorunum var.crdsa Football Manager 2008 taktiklerini kullanıyorum. BANA GÖRE BİR ANTREMAN PROGRAMI YOLLARSANIZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER!!!