fm.exe - Giriş Noktası fm2008 bulunamadi diye bir yazi cikiyor oyun yuklenmiyor ne yapamam gerekiyor bir arkadasimizi yazicakmi crack falanda yukledim tam aciklamali lutfen bir aciklarmi acaba kac gundur oyunum korsana hayır baslıklı gıremıyorum ne yapsam olmuyor