Arkadaşlar,
Ben pop-up'ımı yapıcam yapmasına da.. to23_s.fsh dosyasının içine, yaptığım resmi bir tüelü importlayamadım. 256*256 boyutlarında resim istiyor. Benim yaptığım reesmin boyutu ise 512*310 Creaiton Master programını denedim, o da importlamıyor.
İşte resim, yaptığım zaman ortaya böyle bir manzara çıkıyor ;

mhmmdgrkm adlı arkadaş yapıyor nasıl yapıyorsa?!. ben resmi dosyanın içine yükleyemedim.
Yardımcı olursanız sevinirim, çünkü ; bu pop-up'ı bitirmek istiyorum.