LaTif_De_Davids arkadsaşlar yama çıkaracağım bu hafta sonu onun için formalra ihtiyaçım war bana tsl,bankasya,formalrı lazım yapan olurmu veyada bana werecek kişi aranıyor yamamın adı:PES6 MAXSİMUM 2008 EKstra PACK.............