Chelsea takımının teknik yönetimi Avram Grant'ın yerine Sezer Aydın ile anlaştıklarını açıkladı.Bu haber dünya kamuoyunda şok ve kaygıyla karşılandı.Bakalım Sezer Aydın onlara kendini ispatlayabilecek mi?
Sezer Aydın Chelsea takımının menajeri olduktan sonra bu sezon için bir adet hazırlık maçı yapacaklarını onu da Amerika turnesinde Beckham'ın da forma giydiği L.A Galaxy takımıyla oynayacaklarını belirtti.

Sezer Aydın karşılaşmadan sonra yaptığı açıklamada yeni sezon için bir maçın yeteceğini düşündüğünü belirtti ve önlerindeki Community Shield finalinde Manchester ile yapacakları karşılaşmaya hazırlanmaya başladıklarını sözlerine ekledi.
Not:Bundan önce başlamış olduğum Beşiktaş kariyerim 9 yaşındaki kardeşimin oyunu yanlışlıkla silmesinden dolayı sona ermiştir.Takip edenlerden özür diliyorum... =)