evet arkadaslar super kupa bizim (besiktasin :D) 4-4 mac sonu ve penaltilarda 4-2 delgadonun 109. dk kirmizi kart gormesine karsi yinde yendik :) ilk yari 4-1 bittim ama ne olduysa. (zico hoca takimi dovdumu ne) adamlar atesli cikti ve 3 gol attilar cook korktum ama penaltilara kalinca tmm dedim cunku benim penaltilarda sansim cook. :D
buyrun SS!!!!......
[url=
sirada sampiyonlar ligi 1. tur ilk ele maci var oda DARBY city ile (irlanda cumhuriyetinden)
ilk maci 2-0 kazandik ve kuralar cekildi... ikinci macida atlatsak ki buyuk ihitmal Zeta yada Debrecen takimiyla eslesecez SS'ler ikinic mactan sonra.
sirada Lig maci var Manisaspor ile.... Holoskoyo durdumanin yollarini ariyorum :) mac 3-1 bizim SS'ler bi sonraki macin sonunda...sirada Darby city'i kendi evimizde konuk edicez.. 2 golun avantajiyla. ikinic macta 2-0 kazandik ve Zeta takimiyla eslestik hadi hayirlisi.... iste son 3 macin SS'leri...
http://img382.imageshack.us/img382/120/blahvc9.png

evet bu gun ku son macimidi oynadim GaziAntep'i deplasmanda 2-1 yendim hadi hayirlis... gerci cook zor oldu ama basardik dk 90 nobre golu attik ve cook rahat bir nefes aldik :) herkeselere iyi gunler ;)