burakizmir123 Merhabalar arkadaşlar ben hiç stad eklemedim AFS indirdim fakat nasıl yüklendiğini bilmiyorum bana yardımcı olucak resimli yada videolu analtabilecek arkadaş varsa sevinirim. acil saygılar..
pasa_mahmut afs ye artık gerek yok kitserver denen biişey var sitede ben stadları bile kitservere kopile yapıştır yaptım oldu hemde süper oluyor begenmezsen kopyaladıgın yerden geri sil yama geri silinmiş oluyor bir nevi program kaldırma gibi işte kopyala yapıştır çalışıyor artık yamalar örnek verim pesturka yamasında var böyle birşey oradaki kitserveri indir kurulumu yazıyor yama ile ilgili konuda linkte vereyim buyur http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=100951&pagenumber=1&perpage=10
burakizmir123 Kitserver indirdim fakat ben sadece stad eklemek istiyorum stad indirdim 12 tane bin dosyası var nasıl olucak majesti_boy_izmir18@hotmail.com
most1907 arkadaslar biras daha açıklayısn ne nasıl olur nasısl yüklenir bizim pek bilgimiz yok lütfen biras daha bilgi verirseniz sevinirim
whybee afs resimli anlatım warsa ii olur cunku kitserver ı indirdim o kendi kurdu biseyler yaptı ama oyuna girdigimde hic bisey degismemis bi yrdmcı olursanız sewinirim. whybee_7@hotmail.com ekleyin bana bi anlatın