ilk olarak şunu söyleyeyim bu oyun demodur dimi adı üstünde demo yazıyor ea sports hataları düzetip asıl oyunda bunları en az seyiyeye indirgeyecektir. şimdi;
1. kafa topu mücadelesi büyük bir oranla ekran kartından kaynaklanıyordur başka arkadaşlardan neden böyle bir şikayet yok ozaman
2. ortasahadan çektiğin toplar tamamen kalecinin hatası çektiğin şutları dikkatlice izledim hepsinde kaleci önde olduğu için gol olmuş ayrıca şutlarda kaleyi bulduğu için sevinmen lazım fifa08 de böyle güzel ve sert şutlar çekemiyosun
3. kornerlerinde ben bug olduğunu sanmıyorum çünkü sonuçta direğe çarpıyor bu olaylar gerçektede olur direğin içinden geçip gol olsa tmm ama sonuçta direğe çarpıp geri geliyor