Orjinal Mesajı Yazan: norepent
kendime göre pes 2008 de sinir oldugum ve pes6 da çok iyi ayarlanmış özellikleri sölemek istiyrum. en başta hakem geliyor. pes2008 de hakem tam bir facia hangi harekete hangi kartı çıkaracagı neye faul çalacagı hiç belli değil. örneğin kaleciyle karşı kaşıya kalan adamı düşürüyorsunuz penaltı veriyor kart yok veya sarı kart! pes 6 ise bugüne kadar gördüğüm en iyi hakem yönetimine sahip oyun. pes 2008 de havadan uzun top atıyorsunuz forvetiniz isterse ibrahimoviç olsun drogba olsun hava toplarında bir türlü üstünlük kuramıyor yada ben kuramıyorum topu kafayla istediğiniz yere atamıyorsunuz yada gögsünüze alamıyorsunuz. pes6 da ise bu özellik gerçektende iyi. pes2008 de yapay zekadan bahsediliyor. lütfen pes6 yı benim gibi unutmuş arkadaşlar tekrar bir kurup oynasınlar ve pes6 daki mükemmel yapay zekayı karşı tarafın gol atmaya ihtiyacı oldugunda neler yaptıgını görün! bir diğer begenmedigim özellik şutlar ne yaparsam yapayım pes6 da nedved vb. futbolcularla attıgım şutu hiç bir oyuncuyla atamdım evet çok uzaklardan gol atabiliyosunuz ama dikkat edin topun gidişatı vurdugunuz yerler hep aynı. pes6 da ise herhangi bir yerden sizin bile beklemediğiniz goller olabiliyor. bu tür oyunları orijinal olarak alanların ilk bekledigi özellik sanırım online oynanışın günümüz koşullarına göre yeterli olması. bilmiyorum ama pes2008 i ps3 de sorunsuz bir şekilde online oynayabilen biri varmı yada sabah sölediğim gibi genelde karşı oyuncu hep barca yı seçiyor ve malum oyuncularla ölümüne r1 bsıyor. allah için benmi bilmiyorum yoksa gerçektende hangi takımı alırsam alayım bu oyuncuları tutmanın imkanı yok mu? evet pes2008 görüntü mükemmel oyuncular,çizimler grafikler mükemmel ama grafikte bir yere kadar. çok graik arıyor olsaydım alırdım ea euro2008i. sanırım üzerine grafik hiç bir futbol oyununda yok.
demem şudur ki bence konami bu oyunda yaptıgı hataları görmeli bana göre pes6 gibi mükemmel bir oyunu yapabilmiş bu firma dersler almalı ve mutlaka ama mutlaka bu oyunu konaminin ve pes serisinin adına saygı duyup , hiç düşünmeden orijinal olarak almış müşterilerine pes2009 da küçük de olsa bir indirim yapmalıdır.
Arkadaşlar konami her geçen sene grafik kalitesini tam manada yükseltiyo bunun yanında da oynanabilirliği geliştiriyo şimdi pes2008 bence tartışmaya bile gerek kalmadan bu senin en iyi futbol oyunu.Bazı arkadaşlar oyunu lowda oynayıp ağzına geleni sayıyo onlara cvp bile vermek istemiyorum.Pes6 ile Pes2008 i karşılaştırmaya gelince Konami bu sene harika özellikler ekledi oyuna mesela yıllardır halının üstünde koşan futbolcular bu sene çimle tanıştı:) ve gerçek maç hissi veriyo insana,başka bir özellik ise yıllardır kütük gibi gördüğümüz formalar bu sene sallanıyo çekiliyo bunuda ekledi.Pes6 da futbolcuların koşu stilleri 1 2 futbolcu hariç diğerleri hepsi aynı facelere değinmiyorum bile fakat Pes2008 de öle bi top sürme olayları varki her futbolcunun sanki ayrı ayrı gibi abartmıyorum burasını(mesela bi c.ronaldo'ya bakın bi ronaldinho'ya farkına görecksiniz yada bi gökhan gönül bi kaka)çok geliştirilmiş.Faceler artık son noktaya gelmiş ve birde futbolcuların pozisyonlarda verdiği tepkiler gerçek maçları aratmıycak cinsten.Mükemmel olmasada taraftarlarda gayet iyi pes6 ya göre pes6 da taraftarlar kağıttan:).Yan hakemleride bu sene görebiliyoruz benim bu sölediklerimi tam manasında görebilmek için high ta oynamanız gerekir.Çünkü high next-gen,medium no-nextgen.Pes2008 de bi kaç bug yüzünden kusura bakmayında bu oyunu yerden yere vuramazsınız he şunuda belirtiyim renk ve zevk meselesi bi yerde ama kıyaslama yapılmayacak kdr üstünlüğe sahip pes2008 saygılar...