Slm abi. Ben Galatasaray'ın ve oyundaki büyük takımların son transferlerini yaptıktan sonra master lige başladım. ilk sezon devre arasında oyunun kendi çıkardığı oyuncuları transfer etmeye başladım. Genelde bu oyuncular 17 yaşında oluyorlar ve süper yetenekli oluyorlar. Tabi ki transfer edip oynatmak lazım :)Oynatıldığı takdirde süratle gelişiyor bu oyuncular. Ben sana isimlerini vereyim aklıma gelenlerinin, sen kendi oyununda bakarsın hangileri var diye. Bos, Schimit, I Choul Yun (bunu yanlış yazdım kesin :)), Bradley, Moulin, Wiart, Wosz (Wozs da olabilir), Kaiser, Gambino, Khumalo, Chapi, Ribeiro. Bir adam daha vardı ama adı aklıma gelmedi. O Brezilya'lı CMF oyuncusuydu. Adı M harfi ile başlıyodu ve boyu da 187 cm idi. Bu oyuncular oynattığında süper oyuncular oluyorlar. Mesela Bradley'i DMF de oynatıyorum. Sağ sol demeden bir şut çekiyor aklın hayalin durur :) Ayrıca Ribeiro'yu da tavsiye ederim. 199 cm boyunda Brezilya'lı bir santrafor. Tahmin ettiğin gibi Bütün hava toplarını alıyor. Sahada resmen -afedersin ama- bir ayıcık geziyor gibi :D