Arkadaslar 2007 de oynarken Q+D bastigimda 2 adam resmen yapisiyor pres yapiyordu.Fakat 2008 de basmama ragmen sadece 1 adam kosuyor.Pc ve gamepad im degisik acaba oyuzden mi kaynaklaniyor yoksa 2008 in normal hali mi bu??
Cevaplarinizi bekliyorum
Saygilar