Arkadaşım telefonuna " *#8999*8378# " yaz " Donanim Testi'ni " sec sonra ses ayarlarına git "Iis Normal E Gir Rx Vol." seç bunuda bundan sonra ses düzeyi ayarları geliyor karşına.En alt bölüm orjinal ses, sesi 35000 E kadar yükseltebiliyorsun (ama bence çok yükseltme ya patlar yada cızırtlı çıkar ama sen bilirsin ) .en iyi ton sanıyorum 9000 - 10000 arası yaz ve "diğer ses ayarları ise " Iisnormal2 " seç ve aynısını bi daha yap sonra çıkış yap.bundan sonra hoparlörün sesi çağalıyor .. tamam inş. yardımcı olabilmişimdir ..