baysimit Online değildir... Hem yorum isteme allahh aşkına en sevmediğim şey... İsteyen yapar... Eline sağlık çok güzel olmuş...
NeFaKo Orjinal Mesajı Yazan: Yigit08 nefako ss istedin verdik nie yorum yazmıyon forma yapıyordum süpermiş gerçekten sağol
DJ_M.Rea Yiğit abi, gerçekten çok güzel olmuş. Eğer isteyen varsa bende yama yapabilirim. Siz resimleri yollayın, ben kurulum haline getireyim.;)
sherifbaha kardes bu exe uzantılımı yoksa yine patch ile ile uqrascazmı????olmazsa exe ye cevir sana zahmet
FIFACI_09 1.yorumalr için sağolun 2.bişey değil 3.gs ye yakında yaparım ama şu anda çok meşgulum bu saatlerde yapamam anca 1 ay sonra 4.exe halinde 5.kimseye sormadım örneklere bakarak mesela vısta pack var oradan örneğine baktım yaptım.
FIFACI_09 lütfen teşekkür edin 15-20 gün belki 10 gün belki 5 gün 2 gün belki yarın v2.00 çıkçak siz hala bir yorum yazmıyorsunuz...............