selamünaleyküm arkadaslar öncelikle benim sistemimi söyleyeyim benim sistem amd athlon 3500.2 gb ram.512 mb ekran kartı var. ben pesde ayarlar bölümünden hig a getirdigim zaman sim siyah ekran geliyor hiç görüntü gelmiyor sesleri geliyor ama görüntü gelmiyor sim siyah kalıyor ama mediuma getirdigim zamanda seyirciler iyi gözükmüyor allah rızası için yardım edin ya lütfen :( ekran kartımın markasıda asus ax550 serisi lütfen yardım edin :(