cimbom0101 Orjinal Mesajı Yazan: onderts arkadasim ibrahimoviçle f.torres i yapsan cennete gidersin walla:D :D Yaparim Bir Ara Su Siralar Yogunum ;)
gs musti gs faceler müthis^^ cimbomlum mehmet topuz ve gökhan ünal face yaparsan sevinirim =)^ resimleri koydum :)
gs musti gs Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Kayseriye Gicik Oluyorum Su Siralar ;) Sirada Gene Eskisehirden Bir Oyuncu Olacak. hehe niye yaaaaaaa
ALI_NCOLN55 yaw şu serkan çalığı yapan yok hep pesciler yapıyo cimbom0101 sen yap çalık ı ilk sen yapmış olursun heralde fifa08 de
gs musti gs ooo cimbomlu yine baslamis :D sabri güzel olmus eline saglik ya bu faceler nasil yapiliyo bende baslamak istiyorum hangi program gerek^^ simdi sirada kim var =)
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 aslında en iisini tabi sn yaptıqın icin sn bilirsn fakat yapılmayan oyunculara öncelik werilse daha qzl olurr
cimbom0101 Yorumlar Için Sagol'un. Valla Musti Ozelden Msn'i at Anlatim Dostum Face Nasil Yapilir Basit Bir Sekilde. Tiberkan Kardes Guzel Fotolar Buldukça Herkesi Yapmaya Calisiyorum. Saygilar Sirada Tolga Zengin Var Birazdan Biter.