Orjinal Mesajı Yazan: FMPlayer94
Çok iyi gidiyorsun dostum.Love transferi güzel olmuş.Tabi Liverpool'u elemen de çok harika.Grubun zor.Ama bence en kötü 3.olursun.Başarılar...
Teşekküler kardeş :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fenerbahçe'nin Kasımpaşa Keyfi

Fenerbahçe , Şükrü Saraçoğlu'nda Kasımpaşa'yı rahat geçti 2.sıraya yükseldi.
Avrupalı Fenerbahçe Bir Başka

İlk maçta R.Madrid e şanssız kaybeden temsilcimiz,Werder Bremen'i kendi evinde çok rahat geçti.
Real Madrid - Rangers Maçından Gol Sesi Yok

R.Madrid 2.karşılaşmasında Rangers ile berabere kalarak puanını 4 e yükseltti. Fenerbahçe grupta şu an 2.sırada.
İnönü'de Edu Show

Edu Dracena takımına frikikten bu sezon ikinci golünü kazandırdı , takımın frikikçisi ilan edildi.Ayrıca attığı kafa golü ve Tello'nun kendi kalesine atmasına sebep olan vuruşu sayesinde İnönü'de Beşiktaş'ı adeta tek başına yıktı.
Kezman'dan Kötü Haber
F.Bahçe'nin Sırp golcüsü Mateja Kezman ayağındaki problemler nedeniyle ameliyat oldu.Kezman en az 3 ay sahalardan uzak kalacağı açıklandı.
F.Bahçe Manisa'yı Yenmekte Zorlandı

Manisa iyi direndi ancak F.Bahçe'nin üstün performansına göğüs geremedi.Tek kurşunla vuruldu.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
Deha Gündüz : " Vagner Love ve Kezman yetersizler! "
Fenerbahçe teknik direktörü Deha Gündüz hafta içi yaptığı basın toplantısında çarpıcı açıklamalarda bulundu.Kezman'ın sakatlığının takım açısından kötü olduğunu dile getiren Gündüz : " İleride Love yanlız kalıyor.Kezman sakat olmasada çok iyi bir ikili olamadılar Love ile.Yetersiz kalıyorlar ileride.Alex'in sakat olması bizim için üzücü.Ali Bilgin'de formda olmasa gol atmakta çok fazla sıkıntı çekerdik." açıklamasını yaptı.
"Kezman İsterse Gidebilir"
Hafta içinde basında çıkan "Kezman Ada'ya yolcu" şeklinde haberlere yanıt veren Gündüz "Kulübümüze bildiğim kadarıyla resmi bir teklif yok ancak Kezman isterse gidebilir." dedi.
"Forvet Alabiliriz"
Ara transfer döneminde yapacağı transferler şimdiden merak konusu olan Gündüz : "Açık konuşacağım.Yönetime listeyi verdim.Onlar değerlendirme yapacak ve bir karara varacağız.Listemde 2 önemli forvet var.Eğer Kezman veya Love giderse önplana bu transferlerden biri çıkacak." diye konuştu.
"Hedef Gruptan Çıkmak"
Şampiyonlar Ligi grup maçları hakkında konuşan Gündüz : " R.Madrid kendi evimizde yenebilecek güçteyiz.Ayrıca Rangers ve Bremen'den de iyi maçlar çıkardık mı gruptan çıkmak bizim için çok kolay olur." açıklamasını yaptı.