Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane
Bütün maçları kazanmana rağmen defansın kötü sanırım çok kolay gol yiyosun.Olmadı Servet'i al defansa:p
Servet mi :eek: :D:D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ManU Berabere

Manchester United Yine berabere kaldı.
Bayern Münih Avantajlı

Şampiyonlar Ligi Çeyrek Finali'nde Manchester United , sahasında Bayern Müncih ile 2-2 berbaere kaldı.
ManU Galibiyeti Zar zor Aldı

Manchester United yine zor galibiyet aldı.Namağlup ünvanını sürdürüyor yinede.
FA CUP MANCHESTER UNITED'IN !


Deha Gündüz Yine Esti Gürledi
Manchester United'ın teknik patronu Deha Gündüz yine ilginç açıklamalarda bulundu.Samimiyetinden ödün vermeyen başarılı menejerin röportajının önemli kısımları LigTV farkıyla sizlerle...
"FA CUP Sürpriz olmadı"
FA Cup'ı kazanmalarının kendisi için sürpriz olmadığını belirten Gündüz : "Biz sezon başında 3 kupa hedefi koymuştuk.Birinden elendik.Birini kazandık.Sırada Lig Şampiyonluğu ve Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu var.Bu kupa inanılmaz değil" açıklamasında bulundu.
"Berabere Kalıyoruz ama YENİLMİYORUZ!"
Ligde tam 13 kez berabere kaldığını hatırlatan muhabirlere Gündüz : "Berabere kalıyoruz.Bir kısmetsizliğimiz var.Şanssısız.Çoğu maçta galipken berabere bitiriyoruz.Ama şunu unutmayın ki henüz bu takım bu sezon Şampiyonlar Ligi haricinde bir mağlubiyet yüzü görmedi." açıklamasını yaptı.
"2-2 Bir Vazgeçiş veya Umutsuzluk Olamaz"
B.Münich maçı hakkında konuşan Deha Gündüz : "Evet belki ilk maç çok şanssızdık.Ne Mehmet vardı ne Rooney.Ama bu bir vazgeçiş olmaz , olamaz.Biz kupayı hedefleyen bir takımız.Yarı Finali değil.Biz Almanya'da aslanlar gibi oynayıp buraya turla döneceğiz." dedi.
"Zlatan Gelecekti Ama..."
Gazetelerde çarşaf çarşaf dolaşan İbrahimovic haberleriyle ilgili ilk kez konuşan Gündüz : "Evet Zlatan'la görüştük.Hatta bizzat ben bile görüştüm.Her konuda anlaştık.Ancak İnter yönetimi son anda fiyatı arttırdı.Biçtiğimiz fiyat inanılmaz bir meblaydı.Daha fazla para verilmesini ilk önce ben istemiyordum.Zlatan transferin gerçekleşmediğine oldukça üzüldü.Çünkü birlikte çok iyi işler çıkartabilirdik." dedi.
" Berbatov = Superstar "
Bu sezon toplam Lig,Kupa,Şl vb maçlarda 33 gol atıp 17 assist yapan Berbatov hakkında konuşan Gündüz : "O benim için çok değerli bir oyuncu.Sene başı hep eleştiriler aldık.Ben onun arkasında durmak zorundaydım.Ve durdum.Bunu yapmalıyım.Çünkü ben onun hocasıyım.Onu bu takıma ben istedim.Yönetimle para konusunda anlaşamamıştık.Ama Van der Vaart'ın satılması çok kolaylık sağladı bize.Gerçekten herkes onun gerçek bir golcü olduğunu şimdi anlıyor.O benim kısaca Süperstarım." açıklamasını yaptı.
"Şampiyon Olacağız"
Şampiyonluk hakkında çok emin konuşan Gündüz : "Biz bu sene bu yola baş koyduk.Bu şampiyonluğu bu sene hakettik.O kupayı kaldıracağız.Namağlup olmamız bunun bence en net kanıtı.Çok bir şey söylemeyeceğim.Ama çok istiyoruz ve şampiyon olacağız." diye konuştu.
Kaynak : LigTV.com.tr