merhaba yama için uGrasan ustad lar ben lisedeyken fifa oynuYoRdum yanılmıYoRsam 2001 yada 2002 yaGmurlu hava secerdim hep...yaGmurlu havada Simsek cakardı Gok Gurulderdi ..Simdide yaGmurlu hava oluYoR ama Simsek cakmıYoR bi turlu....boYle bi yama yapılamazmı ne Güzel olur ama dimi oyun iCinde Simsek caksa filan bu konu hakkında destek bekliorum