Blackburn maçı beraberlik zar zor beraberlik aldık

Ipswich maçını rahat kazandık

İngiltere Lig Kupası çeyrek final maçını çok rahat kazandık

Şampiyonlar Liginde 2.Turdayız!!

Buda ŞL puan durumu

Man.City maçını kazandık ama kötü oynadık

takım gercektn çok iyi amacım artık ŞL kupasını kaldırmak:)
Fulhamı yendik
